Snart, snart, snart...

Nu är det inte långt kvar,
Nu är det fan inte långt kvar!!

8 timmar tills vi åker hemifrån, 13 timmar till planet lyfter, 12 timmar till vi måste vinka adjö till mamma o Co.

Gosh, nu börjar tankar som att flyger ska störta, vi kommer fel, bagaget försvinner osv komma. Damn.
Men jag vill fortfarande åka. Fan vad jag vill åka.
jag vill bara att allt ska bli bra. Nä man väl kommer fram kommer jag att kunna pusta ut.
Då är det bara hemresan att oroasig för.

Borta bra men hemma bäst som man säger.
Gosh, jag önskar det går bra imorgon!

Nu är det sent jag är trött men rädd för att sova eftersom morgondagen kommer så mycket snabbare när man sover. På ett sätt vill jag, på ett sätt vill jag inte. Det är svårt. Kortslutning i hjärnan.
Tufft, jobbigt, men kul som fan.
Phu. Nu vet jag hur en scitsofren människa känner sig. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0