Smack!

Idag känner jag mig alldeles tom.
Det är jättesvårt att förklara, men det bästa ordet jag hittade för hur jag känner mig är som sagt, tom.

Torsdag idag, det innebär att jag åkte hemifån lvart i åtta imorse och kom inte hem förrens nyss...runt kvart över åtta på kvällen. Så borta från huset i ungefär 12 timmar. God, i looove my way of living.

Fortfarande grymt trött och somnade nästan på Idrottspsykologilektionen. Men efter en kort paus och två slag i ansiktet kunde jag hålla mig vaken i de sista 20 minutrarna innan styrketräningen. Haha, jag borde allvarligt göra något åt min sömn :P Förhoppningsvis är det fortfarande Jetlaggen som spökar, jag har hört att det kan hålla i sig i upp mot 2 veckor. (Inte för jag tror att jag är en så långdragen människa..men än så länge har det snart bara gått en vecka, så kanske...)

Klart var det dansen som var dagens höjdpunkt igen. Men nästan alla i gruppen hade lagt av, var sjuka eller hade bytt danstid. Så vi var bara 4 stycken idag. (2 till som var sjuka, 3 som hade bytt till gruppen som dansar två gånger i veckan..) det var jag, en liten ganska ful tjej på typ 12 år, och två väldigt udda kompisar som antagligen hänger ihop mästadels av tiden. Den ena är ganska kort och knubbig, har långt orange/rött/brunt hår  och den andra är jätte lång och smal, men kort svart hår. Det som de båda har gemensamt är att deras kordinationsförmåga = 0. Nej nu ska jag sluta vara taskig och dömma på utseendet :P men allvarligt, min grupp bör ses ;)

Imorgon är det fredag och det verkar som att utgång väntar. I alla fall har jag en Sophie som verkligen vill ha med mig ut. ahhh, haha. Får väl göra ett besök på Tivvan då :P

Nu ska jag se vad kylen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0