Skrattdagen

Måndag. En orörd vecka.
Idag vaknade jag av mobilen som spelade Kanye West - Stronger. Jag har den som väcknings signal.

Sedan var det upp, käka, dusha, fixa sig, ut med hunden och sen iväg till jobbet. Blev en riktigt kort dag eftersom jag gick tidigare för att gå till skolan och redovisa. Väl där fick jag reda på att läraren var sjuk, så vi kunde inte redovisa. Kul? Hade gått från jobbet helt i onödan. haha.

sen var det träningn och nu sitter jag hemma och degar framför datorn. Jag känner för att göra något. Såg att Netto hade en skum annons idag, så kanske sticker dit innan de stänger och kollar på skit. Det är alltid kul.

Damn, det känns som jag inte har något alls att berätta om idag. Jag har inte riktigt på humör. Jag är både rastlös och halvtrött samtidigt, och det är en skum kombination.
Jag kollade snabbt igenom tidningen för ett tag sedan. Då var det ett helt uppslag om en nu form av hälsagympa, nämligen skrattmeditation. Det lät skitkul. det gick ut på att man skulle samlas i en lokal och inprincip skratta åt ingenting. skumt, men kul. Skratta är alltid roligt och klart att man har kul när man skrattar.
Det stod också att det finns en dag som heter världsnationella skrattdagen. Den infaller den första söndagen i maj varje år. Så jag tro nog jag ska fira den iår. Det blir en bra uppladdning inför brorsans födelsedag som är den andre maj.

Tjofaderittan, nu ska jag testa en klänning och sen till Netto. Kul va? ;)

Kommentarer
Postat av: ankan

Fin blogg! :D
Kolla gärna in min blogg och tyck till om hur min header ska se ut i framtiden! :)

2008-02-25 @ 19:54:41
URL: http://ankaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0