Second day

Gick väl hyffsat igår.
Kom vidare till semi som sagt och sedan till final.
Tiden sjönk för varje gång, men kunde ändå varit läite bättre.

Simmade laget nu i mose, hade bröstsims sträckan på 4*100 me laget.
Simmade faktiskt kanon, men mådde illa efter loppet. Jag som hatar att må illa! :(
Så har det hållit i sig också, få magen är fortfarande skum. Jävla skit.
Ska ju simma final på 4*100 me laget nu ju ...
Ska fan inte må såhär då...
helvete heller.

Nu ska jag göra gurra sällskap i köket och se om jag får i mig en macka. Tänkte gå ganska tidigt till simhalle sen så man får frisk luft. Då kan man gå riktigt långsamt med.
Saken är ju den, att jag ska bara simma 100 m, mendans Gurra ska simma 1500. Nice ha?

Ovädret har förresten dragit förbi, och det snöblandade regnet ligger nu som små pölar överallt.
Yeye, ska kila nu. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0