Plugghäst...

jajamensan! Imorse när jag vaknade hade jag fått en välkänd vän : Träningsvärken.
Men det gör inte så mycket. Man känner ju att man gjort något bra ifrån sig, fast det känns som man straffas på ungefär varje steg man tar ;)

Idag känndes det som om jag fick en flash mitt i huvet.
Under hela tiden jag var i NY har jag njutigt av hur lite jag har haft att göra. Inga tvång, inga måsten och nästan inga tider. Men nu när man kommit hem igen, så är det verkligen back to normal, back to reality, back to hell.
Jag har hur mycket som helst att göra! Och grejen är den, att jag har saker planerade fram till maj... så det tar lixom aldrig stopp heller...
* Läsa ut en svenska bok och lämna in kommentarer om den
* Läsa klart en engelska bok
* Göra instuderingsfrågor till geografin
* Redovisning av en filmanalys med filmklipp
* Spela in en film och redovisa den på Draman
* Skriva ett reportage om ett frivilligt ämne
* Fyller år om en och en halv vecka och måste planera om man ska ha ngt kul då
* En religions-inlämnings uppgift (som jag inte har börjat på, men det ser svårt ut...)
* Prov i Geografi
* Plugga till SAT
och ja, det är det jag just nu har hunnit skriva in almenackan, kanske inte ser så mycket ut, men gosh jag kan lova att det är mycket. Plus att jag ska hinna jobba på söndagarna och måndagarna (Även fredag och lördag om jag hinner) och träna typ 9 pass dessa veckorna. ahh. Jag har sagt det innan men jag säger det igen, Jag behöver fler timmar till mitt dygn. Det är nog det som står övers på min önskelista :P

Men men. Idag är det onsdag. Härliga onsdag. Mitt i veckan-dag. 
Trots att jag la mig ganska tidigt igår är jag supertrött idag! Hann somna på svenskan 2 gånger innan jag fick gå. Jobbigt läge att hänga med på vad läraren säger när man är så trött. Minns i alla fall att vi snackade om Nationellaprovet. Så jag valde inte direkt rätt dag att vara trött på. Får bättra mig tills imorgon. :)
Nu, ska jag sätta mig med plugg.
Någon som är avundsjuk? :P

P.s. Idag kom min bok från SAT. Jag skämtar inte, den är 899 sidor med övningar plus introduktion och texter och 5 cm tjock. Såå, jag har att göra kan jag lova, haha :D

 


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-27 @ 17:46:01
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0