Newwan

hemma igen efter en hel dags vandring i New York.
Jag har sa ont i benen nu, men ska spsolut inta klaga.
Har en hel hog med fynd for under 1000 kr.

Missade Lingon idag, vet inte om det ar sa att hans mobil inte fungerar i USA, eller om det ar sa att han angrade sig ;) Haha, hoppas hans forklaring ar tillrakligt bra, ;) hah, nej skoja.
Men dagen var anda kanon, och vi hann med allt fran fika pa Starbucks, lunch pa Subway, shoppning pa massa skumma NY affarer men aven kanda som Victoria Secret. Grymma underklader for dem som har en fet planka maste jag saga! Jag lyckades hitta en BH med deras absolut lagsta pris och lyckades. Nojd ;)

Imorgon vet vi inte riktigt vad vi ska hitta pa. Antingen central Park zoo, ner till downtown eller hogre upp i Manhattan. Men det beror valdigt mycket pa vadret. Idag har det verkligen varit svinkallt och blast hela dagen. Runt ett borjade det snoa och nar vi val var pa vag hem runt sextiden var det nastan snostorm. Nu ligger det runt 7 cm pa marken (de mesta smalte bort innan "snostornen" kom )

dags for amerikans tv, slapp och sen sang! Night!

Kommentarer
Postat av: Kim :)

Heej igen ! :) Fick precis ditt sms. Tack så mkt :) Linnet låter riktigt roligt/fint. Det blir säkert jättebra. Du får förresten visa alla dina fynd sen när du kommer hem, ok ? ;) Fortsätt att ha det underbart, trots dedt kalla vädret. Haha, saknar dig ! Vi ses snart, stor kram

2008-02-13 @ 09:10:26
Postat av: Kim

Förresten, skulle bara skriva att jag inte svarar på ditt sms för jag tror att det kostar en hel del för dig att ta emot sms också. Sen har jag typ inga pengar på min mobil. Men eftersom du verkar vara inne här med jämna mellanrum så tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva här :) Haha ...

2008-02-13 @ 09:12:15
Postat av: micke

kostar inget att ta emot sms utomlands :) jag vill också till nyc, det är många år sen nu. måste fota där!

2008-02-13 @ 10:34:17
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: Pernilla

Hej Sofia :) Låter som du har det underbart där borta. Får ta mig dit när skolan är över och shoppa loss. Hoppas man får se dina fynd sen :) Kram

2008-02-13 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0