"New Yorker" missing Sweden

Idag ar det apsolut sista dagen i NYC.
Vi har mest slappar runt har hemma, var en snabbis inom Victorias secret och apple store och sen hem igen for kak. Snart ska vi dra ner alla vaskor for alla fem trappor som finns i Marys slott for att ga ut och stalla oss pa gatan och vissla in en cab.

Kocken berattade att det inte var fasta priser tillbaka till flygplatsen som det var nar vi kom hit. (det kostade 45 dollar fran JFK till vart man an ville pa Manhattan, nu kommer det antagligen kosta mer.) Men det far vi val leva med. Vi maste ju komma till flygplatsen sa.

Nu borjar man bli riktigt pirrig, men an sa lange ar det inte sa farligt som det var nar vi skulle hit. Och jag har ju mina lugnande ifall det skulle handa :) Far intala mig att det kommer ga kanon.

Sa nu lamnar vi New York for hemtrevliga Sverige. Gosh, jag ar hemma imorgon, kanns som en evighet, haha. Jaja, ska inte tanka mer pa det sattet nu. :D

By Manhattan, Hello Sweden!     
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0