New York!

Jaha, da var man in the big apple!
Resan gick faktiskt kanonbra! Det var nastan bara jobbigt iborjan innan man val kommit ivag.
Kom fram vid 18 igar, lokal tid, sen fick vi sta i varasta kon innan vi blev inslappta i USA. Kandes lite som man var flykting och trangdes for att fa komma med den sista bussen eller ngt.
Hur som helst, vi kom in!
direkt utanfor flygplatsen holl vi pa att bli medlurade i en svart taxi, som rur var backade vi nar han borjade snacka om hans nya bil som inte stod bland de andra taxi bilarna...hum.
sa istallet tog vi en Yellow cab till Marys slott.

Och ja, jag menar slott!
ett townhouse med fem vaningar och hiss. haha! Det ar inte alltid man ser det ;)
Sa just nu sitter jag och Maria ensama har och ska snart ga ut och spatsera pa New Yorks alla gator, paker och shoppa. sa haligt att vi antligen ar har! Och sa harligt att jag klarade resan! jag ar faktiskt ganska stolt ;)

ska forsoka skriva mer sen, Mors!

Kommentarer
Postat av: jingan

fia........jag vill veta allt :P

2008-02-12 @ 15:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0