Museum

idag ar det inte lika kallt som igar, vilket ar skont, Men nu regnar det istallet.
sa idag blir det nog en dag pa museer oh linkande. vi har hort att Museum of art ska vara bra, och vi har sjalva snackat om Metropolitan och amerikan natural histoy... far se vilket/vilka det blir.
Vi har aven snackat om bio och sag att step Up 2 skulle ha premiar har pa torsdag. Det blir nog kul och forhoppnings vis kanske aven Mary kan vara med eftersom hon far lov pa fredag.

Just nu gar Lillefot pa tv. Ganska skoj att se det pa amerikanska ;) Det ser aven ut som om det har slutat regna vilket i sa fall ar underbart!
sa ska bara gora oss iordning och sedan ga ut och leta efter en tunnelbanestation dar vi kan ta tunnelbanan till ett av museerna jag skrev om innan.

Kim: haha okej. du behover inte svara pa messen. Och det ar klart att du ska fa se mina fynd nar jag kommer hem. :) Vi traffade som sagt aldrig Lingon sa jag far val skriva ett kort till dig utan honom, haha :P

micke: jag tycker verkligen att du ska aka till Ny igen. Jag har ju inte varit har innan, men det ar verklien otroligt och med dina kanon bilder blir det ju bara battre. Jag kan tyvarr inte skriva kortnummret till det andra kortet, det kan jag inte utantill och jag har ingen lapp om det med mig, sa det skulle vara battre pa forex kortet. du kanske bara kan messa nar det ar gjort? :)

ha det fint allesammans! Nu ska vi undersoka New Yorks inomhus aktivitetr ;)

Kommentarer
Postat av: micke

tack för credden :) det är lungt, i'll fix. messar när det är gjort, ha det så kul!

2008-02-13 @ 18:57:44
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0