Min Marja

Nu sitter Marja och jag hemma hos mig på golvet, snackar och gör inget speciellt.
Vi har nyss diskuterat hur en läpp fettsugning skulle gå till. Undra om det ens finns.

Sedan har vi planerat lite för NY, skrivit packlista och pluggat. Duktigt va? Nu är det ju bara 4 dagar kvar...jäklar vad tiden går fort. Det känns som om det var igår som vi beställde biljetter. Okej, kanske inte igår bokstavligt talat, men för bara någon månad sen.

Jag är nog väldigt övertrött och skulle inte påstå att Marja är på något annat humör. Skrattar åt inj princip allt. För en dryg halvtimma sen satt vi och kladdade på fötterna med en penna. Efter någon minut var det tråkigt så vi skulle tvätta av det. Jag får upp benet och lägger foten i vasken men Marjas jeans sitter för hårt.
Hon vänder sig om mot toaletten och säger "Äh fan, det går inte! Jag gör såhär istället!"
Snacka om att jag skrattade! Ur min synvinkel och hennes sätt att gå mot toaletten gjorde att jag tolkade det som om hon skulle stoppa foten ner i toan. Självklart hade hon inte ens tänkt tanken, utan det hon skulle göra var att ta lite toapapper och blöta ner det...
Smart Fia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0