Måndag

Borta bra men hemma bäst som det sägs.
Var så skönt att komma hem igår och få sova i sin egen säng!
Direkt när jag kom hem var det toa, mat och sängen som gällde.
Var sjukt trött och minns inte ens att jag låg vaken innan jag somnade. Och jag lovar, det händer inte ofta.

Nora var kalas glad när vi kom hem. Jag låste in mig på toa i kanske 1,5 minut, då låg hon utanför och skällde och ville att jag skulle komma ut igen. Haha aw, söta vovven.

Vaknade sju imorse av Rickards mobil som låg ocg ringde på hans rum när han var uppe och duschade. Sjukt störigt. Stängde av den och gick och la mig igen. Hade en timma på mig innan min mobil skulle ringa och väcka mig för att gå till jobbet. Vaknade senare och kollade klockan 09.56, PANIK. Då hade jag redan försovigt mig eftersom jag skulle vara på jobbet kl 09.30. Kalas va?
Gick upp till pappa och berättade om min lilla försovning, han svarade bara
"Ja, men vad skönt! Strunta i jobbet idag".
Haha, lite gött att ha sin pappa som chef samtidigt som det känns så jäkla fel att inte gå till jobbet när man ska. Får väl ta och kika in där imorgon istället och säga ursäkta till personalen där också. Kan i och för sig skylla lite på att jag inte kom i säng förrens ett inatt på grund av bussresan från Uddevalla...

nej, men nu är man tillbaka till skolan igen och har massa saker att ta igen känns det som. har inte hunnit plugga något till provet vi ska ha på tisdag?, torsdag? ....och heller inte gjort klart filmanalysen som ska vara färdig idag. Så har en hel del att göra när jag kommer hem.

haha, imorse när jag packade upp min väska hittade jag en hotell nyckel i innerfickan. Bra! Så den får jag se till att hinna med och skicka också. Får väl ta en sväng inom posten på hemvägen. Då kan jag även hämta mitt packet från Ellos. Skickade ju tillbaka en hel del prylar som var för stora. Hoppas de passar bättre nu då.

Är fortfarande snurrig. har varit det hela jsm. Skitjobbigt. När man går känns det som man gungar fram. Asjobbigt. Hoppas det går över innan NY!

7 dagar kvar - en vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0