Lööördag

Då var det bara en och en halv dag kvar på jsm för i år...
Simmade till mig en semifinal plats på 100 br imorse, trots att tiden inte var den bästa.
Men får ju en chans till nu :)
Detta jäkla magontet följer efter mig...asstörigt :/

Haha, inatt har det varit en lite skum natt.
Vaknade kl 4 av att någon snackade i sömne. Antagligen var det Kim.
Sen när väl klockan ringde vid sju, så märkte jag att jag tagit av mitt bandage i sömnen. Hel skumt. Jag brukar ändå minnas saker som sker i sömnen, men har ingen som helst aning om när jag tagit av det :/ Skumt.

Regnovädret förvandlades till enn snökaos imorse. Snön bara vräkte ner, i grymt stora flingor. Och snabbt gick det. Så nu när vi går till simhallen får vi akta fötterna för både översvämmade vägar och snö.
Har fotat gräsmattan utanför hotellet med mobilen, (kan tyvärr inte lägg in nu) ser ut som en mindre sjö...
Helt sjukt.

Haha, har hämtat mina tabletter nu som jag ska ha när jag och Maria flyger till NY. Härligt.
Får kanske testa ta en lite innan vi flyger också så jag vet att de funkar. Det är ju bara synd om henne om hon ska dras med min flygräddsla, haha.

Nu är det lite eftermiddags fika innan insimet. Phu, håll tummarna för att mitt lopp går bättre än de imorse :O haha.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0