Lila blåmärke...

Snacka om att ett samtal med en riktig vän kan göra under!
Här sitter man hemma, helt slut, död, trött, irriterad och arg efter en hel dag som har gått lite sådär halvfel hela tiden, plus att man fått dålig sömn och är jättetrött.
Så ringer telefonen och en glad Kim är i andra luren. efter bara några minuter mår man hur mycket bättre som helst. Tack Kim, I love you!

Så nu sitter jag här, jättetrött men jätteglad :)

På dansen idag fortsatte vi på en dans vi började på innan lovet. Ett steg var att man skulle ner på ena knät snabbt. Varje gång jag skulle ner slog jag såklart i knät och det gjorde ondare och ondare. Nyss när jag kolade hade jag fått ett stort fult lila blåmärke mitt på knäskålen. ajaj!! Får nog ta knäskydd med mig nästa gång :P
Låten vi dansar till nu är asbra. Ska kolla om jag hittar den på Limewire. Men vet inte riktigt vem det är som har gjort den, så det kan ju vara ett litet problem. Skulle dock chansa på att det är Timbaland eller något i den stilen.

Nu: SOVA!


Kommentarer
Postat av: Kiiiim !

Vad glad jag blir att läsa det! Va skönt att mitt lilla samtal kunde göra skillnad då :) Som sagt, våra samtal kan vara lite udda men de är oftast ganska roliga! :) Love you 2

2008-03-02 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0