Hemresa

Klara: Nej nu var det inga solrosor, det var vanliga gula rosar och en gitarr som lag dar. :) Ja, jo...jag borde ju klara det fint. Det ar bara det att det ar laskigt....men men. Kan ju inte precis simma hem, inte kora heller for den delen sa jag har ju inte sa jattemycket val...

Today is the big day.
En flygresa pa nio timmar, tva timmars vantetid pa Island, tva timmar innan man ar hemma ran Kopenhamn och som gradde pa moset, fyra timmar innan planet gar har i NY. (Jag vet, det ar mycket, men eftersom varken jag eller Maria har flugit ut fran denna flygplatsen innan sjalva, sa vill vi vara i realt god tid...) snacka om att man kommer vara slo nar man kommer hem! Men ingen tid for slappa, da ska jag kopa mat sa jag har det eftersom mamma och dom har stuckigt inte kommer vara hemma forrens tisdag, ska hamta Nora och ga ut med henne, tvatta alla smutsklader och gora mat... haha jag veet, detta ar de sysslorna mammorna gor i vanliga fall, men hey, sa brukar inte min vardag se ut ;)

Vi flyger ut harifran runt atta tiden, (2 pa natten svensk tid...) och kommer hem 12 pa morgonen svensk tid, och 6 pa morgonen Amerikansk tid. Sen galler det bara att stalla om. Looking forward to it!

Idag blir det nig bara en slappedag. Ga runt lite har nara huset, kopa ngt for de sista dollarna och sedan ta en taxi till flygplatsen. Shit, det kanns sa sorgligtg och later sorgligt ocksa...men men. Det ar den bittra sanningen.

Nu ska jag ga och duscha sa man blir nagorlunda frash, sen vacka Maria och kaka frulle. Och som sagt, Jag blir valdrigt glad for sms som piggar upp stammningen pa flygplatsen :)

Nu ar jag bara radd att nagot ska ga fel sa...Jag alskar er alla. really.
Jag vet det later klichigt...men sant :)

(Damn, nu har jag gatt och blivit sadar halvsjuk ocksa...halsont, lite hosta och snuva. Kul, NOT :P  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0