Finelly; update and downcount

Sorry, Bad update:
Lazy and busy wrighter!


Nyss när jag vaknade fick jag en flash. Jag har bara idag och imorgon på mig innan vi åker!
Blev både glad över nervös...såklart, det blir jag ju alltid.
Så jag bestämde mig för att idag ska det bli den ultimata packningsdagen!
Jag ska packa allt som går att packa av det jag ska ha med mig, och det som ligger i tvätten, det ska jag tvätta. ;) Duktigt, ellerhur?
Imorgon ska nog jag och Marja försöka hinna till Väla för att köpa en tackpresent till Mary. Måste även försöka hitta en sån klocka man har runt halsen så man kan ha svensk tid på flygen, gosh vad irriterande det är när man inte vet hur länge man flugit, vad klockan, hur mycket man har kvar eller när man kommer fram.
Asjobbigt, så jag måste investera i en billig klocka.

Igår hade vi som sagt SPA jag och Marja, ashärligt. Det enda som saknades var hennes hål-i-örat-tagnings-tjej. Hon var på semester, så hål i örat får Marja ta någon annan gång.

Satt förresten precis och käkade frulle, ska snart träna.
Då slog mig en ganska fräck tanke:
På måndag kommer vi att besöka 4 länder inom några timmars mellanrum.
Sverige, Danmark, Island, USA.
Fräsigt ;)
(Och idag är det Lingons tur att åka. Även han till NY. Vi har bestämt träff där som riktiga New Yorkare, med fik på Starbucks. haha. När vi väl sitter där har vi lovat att skicka vykort till Kim, och doppa det i vårat Starbuckskaffe. Nice ;) haha. )

Nu blev det packa simväskan tajm, och sedan sova en halvtimma innan träningen!
Sen käka, och till sist, PACKA.
Kanske skulle se film med Flex idag, får se hur det blir med det.

Mors i kalors!

Kommentarer
Postat av: emma

var med o vinn ett nallebud från www.nallebudet.se tävling på min blogg

2008-02-09 @ 08:28:56
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Lollo

Du har ju nyckelpigehalsbandsklockan kusin vitamin ;)

2008-02-10 @ 12:24:05
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0