Downtown!

Morning, morning! eller god eftermiddag kanske man ska saga till er.
Idag har vi planerat att ta en tunnelbana Downtown igen och ga igenom soho, little Italy och chinatown.
det ska nog bli jatte trevligt och annorlunda :)
Hinner vi ska vi aven se Grand cero (Dar tvilling tornen stog) och kanske ta en battur runt Manhattan. Den dar batturen skippar jag garna, sa far se vad det blir av det.

dagens vader ar mulet men ungefar lika "varmt" som igar. Runt 5 grader skulle jag gissa pa. Tydligen ska det bara bli kallare fran nu... men det spelar inte sa stor roll.

Nu ska vi snart sticka, och jag hoppa att ni har det bra och att min dag blir skoj ;)
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hittade du ngra spännande affärer nere i soho & downtown? :) Nä, låter inte så kul & åka båt nu men där nere vid hamnen är sjukt mysigt. Ha de nice! hälsa maria, kramar!

2008-02-15 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0