campus...?

Äntligen morgon?
Sov sådär lagom bra idag. Vaknade av hunden och sen brorsans klocka.

Sitter i datasalen nu och skriver. hela klassen ska till Campus snart och kolla på universitetet där, lönt att göra det nu när vi ändå inte går ut förrens nästa år. Tror jag ska skippa det. Har ändå ingen lust att hoppa över träningen för att titta på ett universitet jag inte ens ska gå på.

Idag efter skolan ska jag försöka hinna ner till stan och leta efter den väskan jag hittade innan vi stack till Jsm. Även fast jag nästan är 100 säker på att den redan kommer vara såld :/ Too bad i så fall...men men. Då var det inte ämnad för mig ;)

Blev sjukt sugen på en varm choklad från espresso house nu :O Skumt.
Får kanske hinna med det också efter skolan. Annars tar jag det på fredag när jag och Maria ska på SPA. :)
Så mysigt, det var hennes födelsedags present :)

Nu ska jag och snacka med läraren och höra vad han säger angående Campus. Men pallar verkligen inte dit. Får säga att jag ska ju till NY om 6 dagar och kommer då att missa en hel del träningar och kan inte missa fler nu innan. Det är ju faktiskt sant. Den va bra. Den kör vi på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja men det är typ borta nu, penicillinen har tagit slut :P haha... annars händer det inte så mycket... alter bridge på måndag :D faan att du missar det, din lilla smitare... fan det är inte långt kvar till NY nu ju... och jag åker också snart =) yes, det var väldigt länge sen nu... men när jag kommit hem ska jag verkligen försöka komma ner... måste bara hitta nåt som funkar för K också :P men men :) vi måste höras innan du åker... puss puss

2008-02-05 @ 11:19:09
Postat av: Lollo

och ja det var jag som skrev :P haha

2008-02-05 @ 11:19:53
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0