APPLE STORE

Nu star jag i en fetestor Ipod store mitt pa Manhattan.
Skriver detta inlagget fran en Macbook Air, sa jakla grynt :D

Det ar hur mycket grejer har som hestm alla ar jatte trevliga och fragar hela tiden om man behover hjalp med nagot. Dock kan det vara lite jobbigt nar man inte kommer pa va man ska svara pa engelska sa det ska lata sa trevligt som mojligt, men det loser sig haha.

Nu ska vi ga vidare ut i det skitkallavadret och leta efter en mossa. Tro mig, det behovs idag haha.
Sedan ska vi bara glida runt pa Manhattan, fika och sa, och om vi har tur ka vi traffa Lingon. Dock har jag ine fatt svr pa vart han ar annu,,,men det kan ju ha sin forkaring i at klockan bara ar tio :P

Nu ska vi vidare! 

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kiiiimmmm ! :D

Hej Fia! Du klarade ju det fint ! :) haha, som jag sa! Jaja, låter som om ni har det underbart, du får berätta allt när du kommer hem. Jag vill höra allt ;) Hoppas att ni träffade Lingon förresten, men kom ihåg att jag förväntar mig ett kort. haha :) Njut ordentligt, stor kram

2008-02-12 @ 18:59:42
Postat av: Klara!

Åh ja, visst är den affären härlig? hoppas ni har de riktigt skönt, fast det är kallt haha. drick mycket varm choklad på starbucks istället ;) Ha de bra, hälsa lingon om du träffar honom =) Puss & kram!

2008-02-12 @ 19:41:21
Postat av: micke

mh, apple stores är mkt snygga. men MACBOOK AIR! oh. ett tips är att du köper en, och verkligen tjänar flera tusen! ;)

2008-02-12 @ 20:01:35
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0