19 timmar kvar

19 timmar kvar...

haha, jag behöver inte nämna min kanonbeslutsångest! Men detta är fan så löjligt att det är värt att tas upp. Jag har under hela dagen försökt komma på vilken väska jag ska ha med till NY.
Om jag ska ha min riktigt stora blåa väska, eller en skitsnygg liten orange.
Allt får plats i den orange...och i den blå får jag onödigt med plats över.
Men faktiskt så har jag valt nu....det blev den blå.
Förhoppningsvis kommer jag inhandla ganska mycket där;)

Hel dagen har man gått runt och fixat saker, varit på väla, hos doktorn, i stan, hos Maria, köpt små prylar, funderat på vilka skor man ska ha med, väskan, hur man ska göra ,ed handbagage osv.
Det känns helt skumt att vi åker imorgon!
Det är helt ofattbart.
Även fast man vetat om det i ett drygt halvår så...nej jag vet inte hur jag ska förklara, men man förstår det inte.

Men fy fan vad kul det ska bli!
Jag hade en vision om att jag skulle vara svinnervös, gömma mig, glömma hälften och knarka lugnande...men det verkar inte bli så. Jag är faktiskt mycket lugnare än jag trodde, vilket är grymt skönt.

Haha, ursäkta allt snack om NY-resan och mina problems, men sånt är det att vara ett kontrollfreak ;)

Nu ska jag gå upp till faster och lämna vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0