18th Broadway on 18th february

Kim: haha svart att saga vad som har varit bast, det ar sa mycket som har varit kul och annorlunda sa jag vet faktiskt inte :P Men jag skulle val saga att jag gillade promenaden langst the river vid frihetsgudinnan, zoo, cantral park, uptown, downtown haha ja typ allt :P Men jag hade nog aldrig klarat av att bo har. Det ar alldeles for mycket folk och rorelse. Men for nagon vecka som nu, sa ar det kanon :)
Oj ja, jag har gjort massa fynd. Mina converse tillexempel. ;)
Jingan:
haha, jajamen. Men som sagt, inget stalle for mig att bo pa. Ojda. Nar ar snart du tankt flytta da?

Idag tog vi en seg, lugn morgon innan vi tog tunnenbanan ner Downtown pa vest sidan.
West side ar verkligen annorlunda gemtemot east side. Mary berattade att hon har vannen som forklarat att West side ser ut som europa...jag kan verkligen inte halla med. Hittar man nagot stalle i Amerika som ser ut som europa bor man fa pris ;)

Vi gick uppat mot east side for att sa smaning om komma mot Marys hus. Hon gick hem for att plugga och jag och Maria fortsatte till Levis dar hon hittade ett par jeans. Gick aven en snabbis in pa Bloomingdales for att leta efter baddrakter, men det ar helt omojligt att hitta tranings baddrakter har! Speciellt i market speedo, det ar helsjukt. Mamma o Co ska gora ett forsok att hitta nagot nu nar de ar i Florida, hoppas de har battre tur. :)

Sedan gick vi hemmat, och val hemma berattade Mary att hon fatt en gratis biljett till spice Girls konserten har i Madinson Square Garden, ikvall! Klart hon skulle ga, sa dar ar hon nu.
Jag och Maria tog en lite walk runt om har pa east side nu pa kvallen, njot av staden som aldrig sover och kopte lite glass och muffins. Det var fortfarande relativt varmt. Det har varit lite over 10 grader idag, sa det har varit kanonvader. Dock blev vi lite overraskade av regn pa eftermiddagen, men det drog snabbt over.

sa just nu sitter vi och degar helt matta i soffan och kollar pa Amerikas funniest home videos. :P

Have it good at home. Och ni i Florida...ha det kanon! ;) Alskar er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Imorgon är vi i samma land =D

2008-02-19 @ 09:08:04
URL: http://lolllo.blogg.se
Postat av: Jingan

jadu, snart e väl tidigast om 5år eller nåt ;)
måste bli klar med skolan först! hur blev de igårkväll då? satt ni hemma hela kvällen eller ni kunde hitta på nåt till slut? hörs du! kraam jingan

2008-02-19 @ 09:15:34
Postat av: Florida riders

Härligt att ni har det så bra, saknar dej här. Vi bor nu på västra Florida i en stad som heter Cleer Water. Har 2 jätte fina lägenheter med 2 sovrum i varje, vi har pool här och havet på andra sidan gatan.I morgon ska alla utom Mimmi och jag på djuphavs fiske. Puss och kram

2008-02-20 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0