Mixup.

Typ halva dagen idag har jag haft låten "sexy love" på hjärnan.
Ingen aning om varför... men den är ganska lugnande så det kanske är en bra medicin för mig och mitt stressande tempo? ;)

Annars har dagen flutit på helt otroligt bra.
Jag är så glad. Så otroligt nöjd med allt. Jag äskar när det är såhär. :)
Tränade ett galet pass imorse och stack sen till jobbet i några timmar. Trött som jag var hoppasdes jag verkligen att eftermiddags passet inte skulle bli lika tufft som Stene hotat med under morgonen. Men jo.. det var det.
Sammanlagt 24*50 max och 8*25 tävlingsfart. tack Stone. :P Det är vid sånna tillfällen man bara ska bita ihop och tänka: "nu jävlar gör jag detta för min egen skull! Jag älskar det här och just det här passet kommer ta mig hur långt som helst. Ja, det gör ont nu, men om en timma får jag vila." haha måste ju erkänna att det är lättare sagt än gjort när mjölksyran dunkar i armarna. Men det gick, och jag är sjukt nöjd över mig själv och dagens insats: Bra jobbat Fia!

Hum, vad mer? Jo!
Jag fick rolig bra cred till bloggen i omklädningsrummet efter träningen.
tack, tack. Det är sånt man blir så glad över. :) Att folk uppskattar det man skriver.
Fast egentligen vill jag nog inte kalla det här för blogg... mer "skriva av sig ställe" eller min "elektroniska dagbok". Jag skriver ju mest om saker direkt från hjärnan och det är ofta därför det är mer svårförklarat när jag ska skriva ner det. Men det kommer antagligen bli kul att gå tillbaka till sen när man inte har något att göra.
Jag gjorde föresten det för ca tre månader sen...gick tillbaka i dagboken och läste inlägg från över ett år tillbaka. Det var väldigt intressant faktiskt...

Nope, nu ska jag titta till pepperkarkorna som jag duktigt garnerat med namn i glasyr. (En pepparkaka med namn för varje som ska komma på julafton. Det var lätt med farfar: Jan, men svårare med kusinen: Dagmar, eller Rickard. Sånna långa, jobbiga namn haha. Morsan krävde mycket av mig också "skrivstil nu Fia", haha jaha tjeena. Jag har inte skrivit skrivstil sen tredje klass. Men det blev ändå ganska bra faktiskt. :) Stolt, haha. )

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0