Happy new year.

Shise. här händer inte så mycket måste jag säga...
Antagligen för att jag blir alldeles förslappad nu när det är lov, haha. :D
Men det är härligt, man måste unna sig det med.

Imorgon är det nyår och det betyder förändrinig/förbättring för en hel del personer.
Det vanligaste nyårslöftet är faktiskt att man ska gå ner i vikt.
Det är inte direkt ett löfte som jag gett mig själv... jag har funderat lite mer på vad jag vill och hur jag ska agera för att må så bra som möjligt. Sen har jag fixat små nyårslöften efter det. :) Det är faktiskt det första året som jag verkligen har löften, haha. Inte för jag vet om jag kommer hålla dem... men det är en annan historia :P

Så, Gott Nytt År allesammans!

I wish I had the perfect words to say to you,
But I don't.
I wish that I could tell you a story about the wonderworld I see
But I can't.
I wish I had the chance to sing a calming lullaby for you,
just to watch you sleeping
But I'm just a normal nineteen year old girl with fantasies and hopes,
I don't have the perfect words and I'm not too good in telling stories, nor singing lullabies.
But I hope that you understand, that a tiny smile on my lips tells a secret story
Of wich only you knows the end.
It has the most perfect words and it describes my wonderworld in a complete way.
The lullabies are singing themselves in a way that no one els but you can hear.
But hey, I'm just a normal nineteen year old girl,
who doesn't knowes how to use my perfect words.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0