Memories

Satt och kollade bilder på datorn och hittade alla balbilder.
Så underbart! Det var helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv, än så länge. :)
En riktigt härlig dag, bra väder och underbart sällskap. Dagen kunde inte varit trevligare och kvällen kunde verkligen inte varit bättre.

           

Dock ångrar jag att jag inte använda min kamera alls.. hade med mig den, men tog inga bilder. Men som tur var hade vi Micke som är en kanonfotograf som följde mig och Kim fram tills vi skulle gå in på balområdet. (Han fotade även Josse och Sophie.) Härliga bilder va? :) Nu längtar jag bara ännu mer till sommaren och studenten! Det kommer bli awesome!

 

Tjoobá!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vilka fina bilder :)

2008-12-22 @ 18:40:56
Postat av: Fia

ah, tack angelica :D

2008-12-23 @ 18:06:02
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0