Alter Bridge.

aaaah! Jag vet inte vad jag ska säga.
En helt fantastisk konsert i underbara Stockholm med Maria och Lollo.
Alter Bridge var grymma, tack för en härlig kväll!
Har en himlarns massa bilder, men de kommer in senare. Orkar verkligen inte sätta mig och lägga in och välja ut de bästa bilderna nu. Men ah.. det här behövde jag verkligen! Tre dagar, med underbara människor i huvudstaden. haha, ush jag kan hålla på hur länge som helst! :D jag mår hur bra som helst och bara ler och ler.. .tack, Jag ÄLSKAR livet.

onsdags:
* åkte upp 55 mil i landet i morsans jeap med Maria. Med oss hade vi mycket bra musik och massa snaxs.
* kom fram till halv ett på natten efter att ha letat efter Pärongränd i Tälge ett tag, (ingen GPS)
* sov hos mormor och morfar.

Torsdags:
* vaknade och tog en rundtur i Tälge så Maria fick se landet jag bodde på, ;P Tyvärr var fåren inne och korna hade försvunit (såklart, eftersom det var - grader...) dock var hästarna ute. :) Skidbacken var sig lik, ragnhildsborgsbadet var i sin ordning fast aningen tomt, brunnsäng och birka såg ut som de brukar...åh, gamla minnen. :)
* tog tåget till Stockholm och mötte Lollo för att shoppa hela dagen fram till klockan var 18.
* Åkte med Jimmy till Fryshuset och stod och köade i en halvtimma i regn innan vi kom in. (Halva Stockholm var avstängt eftersom det var Nobelldagen så det var typ omöjligt att ta sig till och från ställen...)
* Såg Alter Bridge, drack cola och tog tåget hem igen.

Fredags:
* Tog en sovmorgon till tio, och åkte sedan in till Tälje-city där vi kollade i affärer och fikade med Lollo och min gamla vän Erika. :) Mycket trevligt. Det är vid sånna här tillfällen som jag verkligen kan komma på hur mycket jag säknar Tälge. Men trots det så skulle jag nog inte få för mig att flytta tillbaka, jag är en Helsingborgsälskare och kommer någ stanna här ett tag till. :)
* Sedan blev det biligen, 55 mil neråt med samma braiga musik. :)

Och när jag kom hem fick jag ett besked. Jag gråter. Jag skrattar. Jag lever!
Herregud säger jag bara! Herregud! :D Vad gör jag nu då? :D

* Lollo; du kan, jag vet att du kan. Du vågar, jag vet att du vågar. Ta tag i det nu. Face'a honom. Han är inte värd en tjej som dig, men jag vet en annan som är det. Om du sedan vill eller inte, det är ditt beslut och vad du än gör, så kommer du få det bättre än vad du har det nu. Du är helt underbar och du förtjänar någon som ser dig för den du är. Ingen ska få trycka ner dig Lollo...lova mig att du inte låter honom göra det? Jag vet att du kan och jag vet att du vågar. Det vet du själv också, innerst inne. Ett steg, ett ord....det är allt. Sen är det värsta över. :) Du kan. :) Jag tror på dig. <3 *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0