Smile, and life will smile back at you.

Igår var det den stora dagen *2.
jäklar asså, sikken pers!


Kom nyss hem fårn Väla där jag Amanda och Kim köpte de sista julklapparna. Phu, då var man klar med det. det känns riktigt skönt. Jag gjorde en god gärning på Väla också, det får man inte glömma. Så nu kommer jag göra ännu en person glad på julafton, förhoppningsvis i alla fall. Ibland gäller det bara att bita ihop . :)

Idag har jag gått på helspänn hela dagen. Det gör jag fortfarande och det är skitjobbigt... men så är det ibland. :)
Idag är det den sextonde och hur mycket som helst skulle hända idag.
Bland annat skulle jag få reda på TOEFL resultatet, men har det kommit? - Nej. Ah, det gör mig galen. Jag vill veta nu, nu, nu. Jag är så jäkla otålig av mig. Men det finns inget jag kan göra åt det. :) Allt kommer väl i sinnomtid...gaaah. :P

Nu är det bäst att jag gör lite nytta. Har en del grejer att fylla i och ett arbete att skriva. Ska även försöka hinna med att skriva en SWOT vilket jag tror att jag kommer få skjuta på..tyvärr. Ska också försöka få ihop min fredag, men har ingen aning om hur det ska funka. Varför planerar jag alltid liiite för mycket? ;)
haha skitamma. det är trots allt en bra medicin så jag får se det på det sättet.
Dags för plugg. Tjohej!

För övrigt: Fy fan vad jag är glad! :D

haha jo förresten, imorse skulle vi ha engelskaredovisning vilket jag inte alls har några problem med. Jag och Kimsan skulle snacka om animals and landmarks i australien. Jag skulle börja, och vad händer? Haha, jo jag får en total blackout. Så efter några så försök med engelska blandat med "ehhh...ööhh" så fick jag vända mig till läraren och säga "ehm, I'm sorry, but I can't do this..." Haha helst sjukt! Var inte nervös eller någonting, nej jag hade bara en jäkla blackout haha. jaja. Sånt händer. Som tur var fick Kim börja och sen hade jag kommit på rätt spår när det var min tur. :P Men ändå. haha, roligt var det i alla fall. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0