Positiva tankar

Wiii.
Imorgon är det matteprov! Yeey haha.
Allt som är negativt ska man tänka på som positivt har jag kommit på.
Det har hjälpt idag när jag och Maria suttit med matten så varför skulle det inte funka imorgon? haha
I och för sig kan det bero på att vi diskuterade saker som verkligen inte tillhörde matten ( haha Maria, jag vet vad du gjorde förra sommaren ;P haha) men trots allt så är det alltid bra att tänka positivt så: Ah, jag längtar till imorron. haha.

Hugs and kisses.
 XoXo. ;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hoppas matteprovet gick bra idag :) Om inget annat så har du iaf helg nu! (och lite ledigt från simingen hoppas jag)

2008-12-05 @ 21:35:06
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0