Nu är det för sent - Rock on!

Jag är tom på ord!
Jag vill bara skrika och skratta.
Oh, herregud, herregud.


Nu har dagen som jag snackat om så länge äntligen kommit.
Nu är det försent.
Nu finns ingen återvändo.
Jag har funderat länge på det och gett det en chans. En riktigt stor chans med flera elternativ och flera olika vägar. Jag hade två alternativ som jag båda väntade på och ville lika mycket. Det blev en kapplöpning om vilken som skulle hinna först. Först till kvarn, är det inte så man säger?
Idag kom ett av alternativen, och jag tog det. Jag tog det! Jag följde mina egna instingter och lyssnade på mina löften till mig själv - Vilket av dem som än kommer först - ta det! - och det gjorde jag.

Nu är det gjort, Nu är det försent att ändra sig. Nu är det försent. :)
Jag är både glad och ledsen samtidigt. Jag hade velat att det andra alternativet också skulle dyka upp...men det gjorde det inte. Man får ta sina egna beslut här i livet. Ta ett beslut och stå för det, jag följer Jontes råd.

Vad är det man säger?
- Some people talk, some people do.
Jag är en som do:ar.
Nu jäklar. :D

Rock on! Life is yours!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0