My dream world.

Det var julafton det. Nu har vi nyår kvar.
Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva här, har haft fullt upp med kusiner.
Phu.. Jag sammanfattar julen med tre ord: hög ljudnivå, tröttsamt men underhållande. :)
Och som det ser ut nu så var detta min sista jul hemma i Sverige på ett tag. Om allt går som det ska nu (har fortfarande svårt att säga det eftersom jag är rädd för förändringar, men va faaan, jag måste få njuta ;p ) så firar jag i alla fall min nästa jul i Miami. :D Tufft va? ;)

Jag längtar som en galning samtidigt som det känns läskigt.
Jag vet att jag tog mitt egent beslut, jag valde mellan två dröm-alternativ. Men jag är nöjd. :)
Men snacka om att jag är galet trött på den svenska skolan...jag skämtar inte när jag erkänner att jag försökt räkna skoldagarna fram till studenten, 71 stycken är det faktiskt. Borträknat alla helgdagar (som oturligt nog oftast ligger på fredagar när vi ändå är lediga), sportlovet och påsklovet. Något mer?
Jag längtar :D

Förövrigt:
Fy fan vad jag är glad! aaaah! :D
Vill bara ställa mig och skrika rakt ut av glädje. ah :D yes.
Det känns som om jag lever i min egen drömvärld just nu, så underbart. Jag har svårt att unna mig själv glädje så nu spatserar jag runt och är lite smårädd för att allt bara är en bluff. Eller inget alls. Men jag får inte tänka så. Bra saker händer, så även mig...kanske ;)
Håller tummarna för att det fortsätter...:)
haha ja struntsamma :P Nu blir det mat och sen lite trix med Kims julklapp.
Glädjeskriket får vänta. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0