Krubba VS Pizza

På tal om min krubba i föregående inlägg:

Morsan kommer in på rummet när jag sitter och letar bilder på datorn.
Hon säger följande:
"Jasså, och där har du tagit fram pizzan ja..."
Sedan vände hon sig om och började leta efter något i sin väska.
Jag satt bara och stirrade på henne en stund sen kunde jag inte hålla mig längre, jag började gapskratta.
"hahaha, va? Vad menar du? Vilken pizza? :P"
Sedan började morsan gapskratta hon med. Men hon förklarade sig inte.
Jag: "Menade du krubban? och sa pizzan?"
Mor: "haha, aa!"
Jag: "hahaha, varför? "
Mor: "Ingen aning :D Det bara kom. "

Är det bara jag som anser att en pizza och en krubba är väldigt olika? ;)
Vi fick i alla fall ett gott skratt. :)
Tack mamms. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0