Just smile and wave.

Still, really happy. :D

Idag skulle jag startat pluggandet, men "tyvärr" blev det förskjutning pga att min mattelärare Maria inte kunde. :)
Jag är verkligen ledsen... NOT :P haha nej men allvar, jag borde verkigen ta tag i allt nu på lovet. Egentligen hade jag bara tänkt vila, men jag insåg snabbt att jag har en del kvar i i alla fall matten innan jag kan luta mig tillbaka och slappna av. Go for it Sofia, det är bara 71 dagar kvar!! (plus plugget utanför ;) )

Idag gjorde jag även något som jag verkligen inte trodde att jag skulle.... jag åkte ut till Väla i jul-rea-ruchen... oh herregud. Hade det inte varit för jag är i ett väldigt stort behov av en väska (slängde min) så hade jag inte satt min fot på Väla under julrean. Det är en sak som är säker. Välabesöket var avklarat på en och en halvtimme av stångandes med allt annat folk, men tur var fick jag med mig en väska hem. Som så klart inte var på rean by the way hah.

hum vad mer, Jo!
För er som funderar på att gå och se filmen "Allt flyter"....gör inte det. :P
Det var en svensk super B-film. Snacka om flopp ;)

Nu ska jag sova gott folk. Hope that you have had a great day!
See ya!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0