Jag mår som en gud

Åh, äntligen börjat jag få tillbaka min röst lite!
Dock väldigt lite... jag låter som en rosslig gammal tant eller kanske som Bonnie Tylor? Haha, Bonnie lät bäst så jag kör på det. Alla teér, huskurer, halstabletter och naturläkemedel (yes, jag har insett att naturläkemedel är mycket, mycket bättre än vanliga läskiga piller. ;) ) har visat sig hjälpa. Tack och lov.

Förutom att slappa, plugga och kolla film odag ska jag städa. Måste vara duktig nu när rummet ser ut som ett bombnedslag. Jag brukar ha mer elle rmindre koll på rummet, men nu har jag tröttnat på möbleringen och vill ändra på den. Och när jag inte helt trivs i rummet så brukar det oftast bli så att jag inte riktigt bryr mig om ifall jag sälnger kläderna på golvet eller inte.
Jag har en ide att måla ena väggen med svarta mönster och ord och meningar som jag tycker om. Jag tror att man hade känt dig mycket gladare då om man vaknar upp varje morgon och får se uppiggande meningar. Men så är det ju det här med tiden... ingen aning när jag ska hinna med att måla dit detta :P haha, men det blir kanske ett jullovs projekt? :)

Nu ska jag ta tag i allt och sätta fart med mina små projekt. Gosh, mycket som ska planeras och fixas så det är lika bra att börja i tid. Förövrigt kan jag säga att jag mår som en gud. Känns om jag fick en "uppenbarelse" när jag var i Stockholm och nu känns det som om jag vet precis hur jag ska göra. :)
Jag mår askalas, allt är så jäkla bra :D

Lev livet som du vill att det ska vara, ingen annan kommer kunna leva det åt dig. Tiden försviner lika snabbt som sekunderna går. Ta vara på den. En förlorad minut kommer aldrig tillbaka. Säg och gör allt som du skulle vilja, innan man vet ordet av kan det vara försent och man vet aldrig säkert om man kommer få en andra chans. Man vet aldrig när tiden tar slut, så därför, Lev livet och ta vara på tiden eftersom det är det dyrbaraste vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0