Jag är den jag är.

Ibland undrar man om man gjort något dumt.
Om man kanske skulle hållt tyst och inte sagt något.
Hade allt blivit bättre då? Vad hade sett annorlunda ut?
Jag fick just en sån flash ang en händelse idag. 
Men det är ju försent i samma ögonblick man öppnar munnen. 
Kanske hade det varit bäst att vara stum ibland? 
Njaa.. eller kanske inte. 
Problemet är inte pratet, det är tankarna. Tankarna som man ska skita i. 
Det gör det samma egentigen. Utvägen blir densamma. 
Jag är den jag är. 

Jag har gjort helt rätt. 
Man ska aldrig börja tveka. 
Man ska följa sin magkänsla och sin första intution. Det är superviktigt. 
När man resonerar, funderar, analyserar och vänder och vrider så blir det alltid fel beslut. 
Nu ska jag bara följa min magkänsla. 
- Skit samma! gjorde ett val. Jag är nöjd och jag står för det. Nu får jag ta koncekvenserna från mitt val. Jag tar det med en nypa salt. herregud, hur farligt kan det va? ;)

 

Kommentarer
Postat av: corlan

babe, du har valt rätt & jag stttar dig till 100%!

2008-12-17 @ 09:18:47
URL: http://corlan.blogg.se/
Postat av: Fia

aw, tack carro :) <3

2008-12-17 @ 14:46:16
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0