Imorgon, imorgon!

idag har jag kännt mig smart hela kvällen genom att sitta och plugga Kemi.
Det känns så smart att kunna säga att man pluggar kemi. Kemi... wow haha.
Äh, nu har jag slutat med det i alla fall.
Alla atomer och protoner och blandingar hit och dit snurrar i mitt huvud just nu. Inte så väört bra eftersom vi ska ha prov imorron, men det löser sig :)

Imorgon is the big day!
Jag och Maria tar bilen och kör upp till huvudstaden för att kolla på Alterbridge!
Wow!! Så underbart det ska bli! Längtar verkligen.

Nu känner jag mig ganska övertrött samtidigt som både huvudet och halsen värker, ett tecken på att man behöver sova kanske? Men för typ en kvart sen gick det upp för mig hur lite jag har fixat till imorgon. Det är inte bra. Slutar skolan klockan två, klockan tre ska jag vara nere hos doktorn och klockan fem har jag och Maria beräknat att färden måste börja. På två timmar ska jag alltså hinna med att packa, laga mat, äta mat, hämta Maria, samt vara klar och köra hem från doktorn...vojne. Helst ska jag hinna vila också men det tror jag att jag skiter i... undrar hur det kommer gå att köra då bara haha. Äh, allt löser sig, det gör det alltid. :)

Bjuder på den här:



Open your eyes - Alter Bridge.

Nu ska jag trött, smart och sliten Sofia gå och sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0