I get the point - you are sinking.

Seriöst?
Varför gör du så? Varför gör ni så?
Är det avundsjuka man vill framkalla?
Jag tycker bara det är så sjukt dålig stil. I get the point.
Man sjunker i mina ögon när man beter sig sådär, bara så du vet.
Sjunker lågnt som fan.


***
En härlig kort skoldag. Jag älskar sånna. Korta skoldagar är kalajs.
Dock är det sjukt uttröttande eftersom vi har så jäkla mycket just nu.
Historieprov idag, 2 inlämningar imorron, prov på fredag och 2 prov nästa vecka. Phu.
Men det är sånt man får ta.
Det är bara ett halvår kvar nu! Tiden har redan börjat ticka ner. yeeeeey!
Det är redan närmare än någonsin och snart väntar en överrasking!
Ah! Jag kan knappt vänta. :D

Jag älskar livet och livet älskar mig.
Men trots det: I get the point, but I don't listen. I never do.

Snart kommer överraskningen.
Och den kommer jag dela. :)

I keep my word. ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ska se att skolan snart är över.. vårterminen flyger fram med massa ledighet och roliga saker som händer :D ser fram emot att få höra överraskningen, om man får det? :) hehe!

2008-12-03 @ 21:17:03
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0