En underbar dag.

Hum, vad konstigt.
De förra två inläggen skrevs igår men publicerades tydligen inte.
ajja, det gick i alla fall att publicera nu. Som tur var.

Idag har det varit en kanondag! varför?
- Jo, för det första har jag äntligen fått jullov! tack.
- För det andra gick träningen helt okej, och jag blev sjukt glad!
- För det tredje släppte jag nyheten, nice
- För det fjärde gick jobbet snabbt och jag hann med allt och lite till.
- För det femte var jag på synundersökning och jag är glasögonfri, (kan behöva brillor när jag läser, men det var inget större problem. Tror jag i alla fall. För er som kan ngt om syn kan jag meddela att jag var översynt och hade +0.75 och +0.50 på ögonen vilket tydligen inte är så mycket. Visste i och för sig redan att jag var översynt, men det var ett bra tag sen jag kollade synen och värderna som jag skrev har jag ingen aning om vad de står för.)
- För det sjätte är jag allmänt underbart glad just nu. :D
Det låter bra va? :)
Det är helt sjukt att en liten händelse i vardagen kan få en att må så mycket bättre.
Eller ja, idag var det ju inte bara en händelse... :)

Nu funderar jag på: sängen eller stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0