en hemsk natt och en vanlig dag

Vilken hemskt natt.
Vaknade fem över tre av enormt magont. Försökte göra allt för att få bort det men det var omöjligt.
Tillslut vaknade morsan av att jag gick runt här nere (eller ja, försökte gå runt i alla fall), vi diskuterade Akuten men jag hatar verkligen sjukhus. Hon letade istället fram mina starka muskelavslappnande tabletter som jag fick i sommras när jag på JDM fick åka in till akuten för samma magsmärta. Som tur var hjälpte tabletterna, men först efter en halvtimma. klockan var då kvart över fem på morgonen. Kul.
Så imorse tog jag en liten sovmorgon och stack till skolan i lagom tid för att se på Youtube-klipp på IDSH lektionen...verkligen nödvändigt, ellerhur? ;)

Nu ska jag käka lite och sen packa väskan till Allskånske-finalen som går i Lund. Vi kör från mig klockan fyra med en bil fullastad med peppade simmare, haha. :P Kommer bli nice.

nope, får sätta fart om jag ska hinna. Tjoflöjt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0