Det lönar sig.

Whoohoo.
Imorse var det: godmorgon läxor och tjeena träningsverken!
Jäklar asså! Det märks när man håller styrkan för länge. Just nu är det värst i mina armar och i övre delen av ryggen över skulderbladen. Shit asså. Stenes nya övningar på pilatesboll och i ringarna känns haha. Men det är bara bra. Jag gillar träninsverk, då känner man att man lever. Och så känner man sig såhär roligt stel. :P Äh nog om det.

Idag ska jag som sagt plugga...i massor. Har redan fixat engelska redovisningen (har skrivit den men inte börjat träna) och skrivit en labbrapport om indikatorpärlor och förtjockningsmedel. haha roligt va? :P Det jag har kvar är att skriva ett arbete om handikappades villkor inom simningen. Låter kul, ellerhur? ;), skriva en SWOT, fixa med projektarbetet (svara på mail och planera flyerserna och biljetterna.) Vet någon förresten vart man kan hitta billiga fotopapper??
Nä, nog om skolan. EN VECKA KVAR BY THE WAY!! :D

Jag och morsan ska ner i parken snart och kolla julmarknaden. Vi ska också köpa gran och börja klä den. Snacka om julstämning. Igår stod jag som sagt och slog in packet också. Mys. Jag gillar att slå in packet och morsan har köpt massa nya inslagningspapper och snören så nu är det ännu roligare. :)

Nä, men nu ska jag tillbaka till skolarbetet! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0