Det är mycket som står på spel

Jahapp, då var det dags igen.

Idag har det inte direkt varit en super dag för mig...
förutom att jag är trött och sliten i hela kroppen så är det tyvärr det i huvudet också. Jag orkar inte med det, det är för mycket som står på spel nu och jag kan inte låta små saker psyka mig. Men det händer, jag känner det. vissa stunder har man inte långt till tårarna alltså, men får skylla på att jag är aningen krasslig. :P Då blir man alltid lite mer tjinkig än vanligt. Whatever.

Jag har i alla fall kommit på två nyårslöften jag ska ha till mig själv. Hur bra som helst är dem!
Jag har bara gjort nyårslöften ordentligt en gång tidigare, så det ska bli kul att se om jag kan hålla dem. :) Förhoppningsvis kan jag det . :)

Nu ska jag ringa VälaOptik för synundersökning... vojne. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver brills, känns som om jag ändå kommer glömma att använda dem :P attans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0