Woine.

Igår var det första dagen med träning och jobb. öjöj.
Jobbet gick bra och det var inte alls mycket att göra, så fick ledigt fram till måndag, yiihoo.
Träningen var desto jobbigare med hinderbana och fotboll. Riktigt kul, men redan efter första halvtimman hade jag så ont i benen av syra och annat skumt att jag var bombis på att jag skulle få vakna upp med en liten present - grym träningsverk. Men here I am, uppe och har nästan ingen träningsverk. Nice. Men det kommer säkert imorron, haha.

Efter träningen var det inflyttningsferre hos Henke som har samlat fler vuxenpoäng och skaffat en lya vid vattentornet på Fredriksdal, congrats. Riktigt fin och trevlig etta med walk-in colset (!).

Nej, säga vad man vill, men det är härligt att ha kommit igång med träningen igen. Även fast det kommer vara sjukt tungt de första veckorna, haha. Yes!.
Nu ska jag iväg till jobb nummer två - barnvaktning på Aktiverum.
Hur kommer det gå? Jag och skrikiga barn som inte vill som jag vill? Woine..

Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0