Vilken natt

Snacka om hemsk natt.
Som sagt skulle jag ju börja ta det lugnt vid tio igår, det funkade kanon och jag gick och la mig mig elva. So far so good.
Sedan blev klockan halv tolv, tolv, halv ett, ett, halv två, två osv ....och jag kunde inte somna.
Det är därför jag aldrig går och lägger mig i tid, för det är så jäkla störigt och frustredande att ligga i sängen, vara skitrött, men inte kunna somna!
Tydligen slummrade jag till ändå, för morsan väckte mig vid femtiden och sa att de skulle sticka. (De skulle till Norge.) Congrats. När de hade gått fick Nora något fel i skallen och började skälla och slutade inte. Tillslut fick jag nog och gick upp och sa till henne. Ångrade mig sen för jag kanske var lite för hård, men det är fan inte lätt när man är dödstrött ;)
Sedan ringde klockan vid sju (egentligen ledig, men jobb idag). Trött som fan fick jag gå upp i alla fall.

När jag öppnade kylen kunde jag inte hitta min lunch som jag lagat igår för att ta med till jobbet. Nehepp, den hade pappa tydligen käkat igårkväll när han kom hem. Så jag fick ställa mig och laga ny mat kvart över sju imorse. Då var jag inte glad ska jag säga. Det blev ju bättre för att kylen stank och när jag letade igenom vad det var som luktade hittade jag ett packet med gammal mögglig skinka och sura kräftor. Nice.

Men nu är äckelmaten slängd, hunden har varit ute och jag är på jobbet. Phu. Och ja, jag kan ju hoppas på att dagen bara kan bli bättre nu :)

Nu ska jag ta itu med leverantörsfakturor, öppna posten, ankomst stämpa och köra in fakturorna innan jag går in och leker säljare. Haha yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0