Världsnyheter - Not.

Dålig uppdatering pga skola, simning, jobb och masa annat. Så blir det när allt drar igång.
Känns inte som så jättemycket händer förtillfället, eller jo men det som händer sker oftast mot min fördel, vilket är ganska jobbigt. Men det löser sig nog snart. Man får se ivet från den ljusa sidan, smile :D

Dansen ska börja nästa veckan, men vet inte om jag kommer kunna vara med på det eftersom de bytt dag till onsdagar, vilket är samma dag so vi har syraträning som jag inte kan missa. Piss och mög. Får se om jag kan lösa det på annat sätt för jag vill verkligen, verkligen fortsätta. Dansen hjälper mig enormt med massa grejer och eftersom jag sedan liten har velet att börja så ska jag ju apsolut inte sluta nu... jaja får se hur det blir.

Jobbet har ändrats från måndagar till fredagar vilket både är på gott och ont. Nu på fredag verkar det som om jag får jobba i butiken i Ä-holm, jobbigt, jag har ju ingen aning om någonting där uppe... men det ska väl lösa sig det med.
Sen har jag just nu riktigt ont i halsen också. Kände av det på sista lektionen och sen blev det bara värre. Hoppas i alla fall det blir bättre till imorron. Vill ju inte skippa practise nu när den precis kommit igång. Haha.

Men nu ska jag bli positiv! Yes! Idag var ju tanken att jag skulle gå in i fas 2, haha, det blev inte riktigt så eftersom jag inte hade samma flow som igår. ;P Men det kommer, det kommer, det kan jag lova. haha. I alla fall hoppas jag på det ;)

By the way så var huset vi kollade på ingenting för oss. Alldeles för mycket att göra om, vilken mina päron inte gillar. Dock har vi ett annat hus i sikte nu. Hoppas hoppas. Då får både jag och brorsan närmre till allt! Asskönt! Men får se hur det blir med den saken. Pappa vill ha ett slott... tyvärr är detta huset bara en "större villa" vilket gör honom lite less på det redan. Men jag ska i alla fall försöka få med honom på visning så får vi se hur det blir. Det är ju insidan som räknas (haha) och den är nice kan jag lova!

Dum Spiro Spero.

Kommentarer
Postat av: corley

den är as najs villan, och på MIN gata :D

2008-08-26 @ 21:52:26
Postat av: Fia

Yes! Carro skrev en kommentar! haha ;P

Såklart huset är på er gata, det är ju därför det är så jäääkla nice. haha. Det blir ju i alla fall en liten stjärna i kanten ;)

2008-08-26 @ 22:30:14
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0