Nytt koncept.

Yes, första skoldagen avklarad!
Bock i protokollet!
Nu gäller det bara att stå ut det sista året... fan asså. Tur är det väl att det kommit nykomlingar till klassen, det kommer förhoppningsvis bli lite bättre och lättare då :)

Hade nyss en het diskussion vid middagsbordet som var dukat för två, dock slutade det bara med att en käkade. Helskumt. Vet inte om jag pallar detta länge till. Man försöker bjuda till, verkligen försöker, men det är fan inte lätt alltså! Speciellt inte när man får de lama svaren, "samtalen" och gehören tillbaka. ahhhh, det gör mig galen!! Ett tag gick det bättre, nu är det fan skit igen. Jag vill egentligen inte erkänna det men snart kommer det brista för min del, snart kommer bägaren att rinna över, jag är ledsen, men det kommer fan inte bli kul ... inte för henne. Nej då jävlar. Nästa gång detta upprepar sig kommer det inte bli roligt... ojoj. Hon har inte sett mig arg.

Skit i det nu :).
Som sagt första skoldagen och det kändes väl sådär. Imorgon är det jobb igen, blir antingen ute i butiken eller inne på kontoret, får se vart jag behövs. Jag är en liten allt-i-alloare :D

Nu startar mitt nya koncept: Vilotid vid tio.
(Nu är klockan redan kvart över, men jag hade inte förväntat mig att första dagen skulle bli kanon haha. Men som sagt, nu är det dags för vilo tid och sedan sova. Grymt trött efter passet idag. Shit alltså, det tog kål på mig!) Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0