Tralala

Jag har en plan.
Timad och klar in i minsta detalj, haha.
Nej men en plan är alltid bra att ha, speciellt när man börjar tycka saker är jobbigt. :)

Jag var nyss inne och kollade bilder på gamla vänner och annat folk. Gosh som folk har förändrats!
Det känns som om man själv är kvar på samma stadie som för flera år sedan. Attans alltså. Men det rä jag i ett nötskal. Jag har svårt för att förändra och svårt för att släppa. Men det är något man måste lära sig. :).

Imorgon är det klippning som gäller. Tror jag i alla fall. Får ringa och höra försäkerhetsskull. Jag har bara ingen aning alls om hur jag ska klippa mig. Funderar på att klippa av allt upp till axlarna. Haha, det hade varit fräckt och en riktig förändring, men får se om jag vågar ;). Som sagt, gillar inte hastiga förändringar haha.

Men det tåls att fundera på, nu är det mat . Tjofräs.

It's never okej. I'm too late.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0