Fas 2.

Första riktiga skoldagen idag.
Shise. Och vad möts man av när man kommer in i matan? - Blodkorv! Blääää! Till och med äckligare än ärtsoppa. Så blä. Ibland undrar man vad kocken tänker... äsh.
Hade bara två lektioner -  idrotten i samhället och naturkunskap. Riktigt sega kurser båda två, men det ska man väl palla med nu sista året. Snart är det ju mössprovning och sedan är det studentan. Haha, den är vi ju verkligen förtjänta av.
Fick även minst tre underbara sekunder idag också, men det kan man ju berätta mer om en annan gång. (: Yiiiha. Det är sånt som förgyller vardagen. Även fast jag borde strunta i det. Och nu Carro går jag över i fas två, haha. Yes!

Det här med tradera funkar faktiskt helt okej. Fick sålt fyra prylar igår som jag ska försöka skicka så fort som möjligt. Kul att man blir av med kläder och till och med får betalt för det . :) Nice.

Nu ska jag, päronen och Rickard alldeles strax iväg och kolla på ett hus. Jag tänker inte säga så mycket mer... jag vill inte ge mig själv falska förhoppningar, haha. Men halv fyra ska vi vara där, så snart kommer väl resten av the family hem.

Dum Spiro Spero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0