Thanks.

Fan asså, haha!
Jag känner mig så grymt nöjd och stolt över mig själv!
Tack Kim, ;)

Kommer nyss hem från uppehållets första simpass, så jäkla nice haha.
Klart det kändes skumt och det gick knappt att simma bröstsim med tanke på träningsverken i låren. Men det är ju precis så det ska vara efter uppehållet. Back in buisness, oh yes!
(Dagens pass bestod  av: Styrkelekar och pinnövningar, fotboll, simning. Imorron blir det innebandy, bara för att bättra på träningsverken ännu mer, men det ska bli sjukt kul.)
För övrigt kan jag knappt gå nu. ;)

Från en sak till en annan: Ringde till Lindex på nätet, inte ens de hade brallorna jag vill ha. Hon gan mig dock nummret till massa butiker i Malmö, men palla. Tillsist frågade hon om jag bodde nära Hyllinge - självfallet! Så nu har jag precis inhandlat ett par riktigt fräcka trousers. Och nu mina damer och herrar inför jag ett köpstopp för mig själv med tanke på bötern, haha. (Måste ju värna om min ekonomi, ;) ) Undra hur det kommer gå. ;P Har inte satt någon tidsbegränsning - det tror jag inte jag vågar. Har redan hittat ett par sjukt snygga skossor... ajjabajja. Att det ska vara så svårt ;)

Nope, kanske utgång på sista Sweakvällen nu ikväll, får se om min nya vän träningsverken tillåter det. Men förhoppningsvis ska det inte vara några problem ;).

Så, See ya! (Eller Sea ya med tanke på Swea, haha torrt eller va?, Nej, nu flummar jag.... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0