Carros vän Hubbe.

Ännu en kväll på stranden. Ooh, I love.
Även om jag smågillar att ligga på stranden och gassa, så älskar jag att ligga på stranden på kvällen och bara snacka och ha det mys med bra musik och härliga vänner. Då kan livet nästan inte bli bättre.
Var nyss på ett snabbbesök hos Erik F och Carro hittade en ny bästis, Eriks sköldpadda som trots sina 10 år inte hade något namn. Vi döpte den till Hubbe, men sen kom det fram att det var en tjej... hum, så det blev en Hubba. haha.

Idag blev det ändrade Stockholmsplaner, satan. Men det spelar ingen roll. Jag kommer åka i vilket fall som helst, det är bara trist att behöva köra själv... men men. Annars, ingen frivillig som är redo för en roadtrip till La Stockholmia? :)

Idag har tankarna flängt runt igen. Got Damn. Men det är lugnt, jag låter dem göra det nu. Pallar inte bry mig om att försöka hindra dem. Jag har tagit ett av Evas råd, "ge allt tid." (Ja jo, just nu känns det asbra och jag kan ge det tid. Men jag vet att det kommer bli så mycket tuffare i mitten av denna månaden... palla.) Och jag har börjat tvivla.. ska jag? Borde jag? Än så länge litar jag på mina gamla instingter som säger "jajamensan"... men det känns mycket krångligare nu. Men why not. Give it a shot.

Förresten så känns allt mycket lättare just nu. Förstår inte riktigt varför egentligen. Enligt allt borde jag egentligen känna mig riktigt nere och allt vore piss, men så är det inte. Jag mår faktiskt mycket bättre än nånsin. Jag känner mig riktigt lättad och allt bara rullar på. Känns som en stor sten har släppt och även fast jag som sagt vet att det bara är tillfälligt och att den med all säkerhet kommer komma tillbaka så njuter jag som fan. Och vem kan klandra mig? hehe. Jag känner i alla fall att jag är värd det. :) Så trots min omtalade berg och dalbana mår jag nice. (haha, det är nog första gången det händer mig i en berg och dalbana, haha!) Äh, skämt och sido.

Nu är jag trött. Mer om mina funderingar imorgon.

Dum spiro, spero (-så länge jag lever, hoppas jag)


<3

Kommentarer
Postat av: Kim

Va skont att allt kanns battre idag da! :) Fortsatt sa ;) Bara ett litet uppmuntrande ord. Haha, nu ska jag kolla tv och ata glass ;) Puss&kram

2008-08-02 @ 02:54:06
Postat av: Fia

Gör så, :) Livet blir som bäst när man njuter av det :)

2008-08-05 @ 12:40:25
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0