Tralala.

ååååh, hatar att vara sjuk. Det är så fruktansvärt segt och jobbigt.
Idag var jag i alla fall med Kimsan på öppet hus på impulse dace, så jag har haft en lite händelserik dag i alla fall :). Dock tog verkligen energin slut efter den upplevelsen så jag somnade på sängen och sov i två timmar. Gosh, inte alls likt mig att sova mitt på dan, så det om något är ju ett bevis på att allt inte står 100 % rätt. :). Man som sagt, bör bli frisk snart hoppas jag. Har ju varit krasslig sen i onsdags så.

Förhoppings vis blir jag i alla fall frisk till på måndag så man kan börja träna som vanligt, saknar det.
Måste ju vara fit for fight till på lördag då det är sundsimningen ;P Hoppas också alla alger har hunnit flytta på sig tills dess. haha.

Nu blir det film, har inte så mycket mer att säga för tillfället tror jag.
Mors!

Dum Spiro Spero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0