The hard thing.

*

The hard thing isn't to let something go,
The hard thing is to face what's gone.

                                                                                                          
*

Takida och Backyard Babies på Sundspärlan idag.
Åkte dit med Micke, Jeff och Mary, men hittade riktigt många andra som man kände där också.
Tex Carro och hennes vän Bettan som är rediga fan ;) Hoppas de fick sig ett snack med bandet sen :)

Nu börjar sommarlovet verkligen ta slut. Imorgon är det söndag och apsolut sista dagen på sista sommarlovsveckan. Sedan börjar vi på torsdag :/. Det gäller att njuta rejält och bara göra saker man tycker om.
Jag känner att mina tankar börjar spöka igen, antagligen eftetsom allt kommer igång igen nu, men jag ska fan inte låta tankarna trycka ner mig. Nope. Detta sommarlovet har lärt mig mycket och det ska jag ta vara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0