Take this, haters!

Jag älskar livet!
(Och jag älskar Malmö, haha)
De senaste dagarna har det hänt så mycket kul att jag inte vet hur jag ska smamanfatta det. (Kan dock bero på att internet inte fungerar heller, så just nu har jag snott pappas trådlösa från telenor. haha, det funkar okej.)
Så struntar nog i det ;)
Kan kort säga att 60 års festen i Malmö igår kväll lätt var sommarens händelse, så himla kul har jag nog inte haft på länge. Dock bör nog vissa bilder bli censurerade, haha, men det bjöds det vilt på ska jag säga. Nej som sagt, det var sommarens händelse. Bilder läggs in när jag har spårat människorna med kameror från festen ;).

Nu har Erika kommit ner från Tälje och ska tillbringa tre dagar här i vackra HBG. Ska visa henne runt och nu ska vi iväg på filmkväll i RÅÅ.

Take this, haters! ;P
I just love my life, right now ;P

Saknar dig Kimsan! <3


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, gott Fia ;) Sa det ska vara! Tur att festen var rolig da, du far beratta mer nar jag kommer hem. Saknar dig med, men snart kommer jag hem igen. Puss&kram :)

2008-08-10 @ 03:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0