Tack :)

Sorry för det förra inlägget, men som jag sagt är denna blogg personlig och jag skriver precis det som finns bakom mitt pannben just när jag sitter här. Och i förra inlägget blev det om mina skumma funderingar.
Nu, back to min verklighet. :)

Hade ett långt och great snack med Emelie idag.
Snackade om våra bekymmer som vi delar. Hon har kommit längre på vägen än vad jag gjort, vilket är en stor hjälp för mig. Hon gav riktigt bra råd som jag tänker följa och visade upp en stark sida som många saknar.
Nu vet jag att jag har många härliga vänner jag kan lita på och snacka med, och en mängd riktigt bra råd att följa från olika håll! Sjukt bra! Tack så hemskt mycket! (Får nästan ta och börja skriva ner allt ;) )

Det blev ingen träning för mig idag pga halsen. Attans bananer, den blev värre och inatt vaknade jag och hade så ont att jag fick gå upp och dricka te och käka halstabletter innan jag kunde somna om igen. Onödigt.

Nu ska jag dricka en god kopp te - har druckit det mycket de senaste dagarna, asbra - och se en bra film. Ha det!

<3

Kommentarer
Postat av: god vän

Du vet var jag finns gumman : )

2008-08-28 @ 15:33:43
Postat av: Kimsan! :)

Awe, lilla Fia! Du får ta hand om dig själv ordentligt nu då så du blir frisk :) Och du ska se att allt löser sig så småningom, man får bara ge det lite extra tid ibland. Och du är nog inte den enda som har sånna funderingar, haha :P men men så är det väl! Kram <3

2008-08-28 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0